Uche好唔好?認可性如何有冇呃人中伏? 愈懶既人其實係愈聰明, 我無讀大學走左去讀TOPUP原因好簡單

點解我話愈懶既人其實係愈聰明 ,因為聰明既人會搵方法去節省不必要既野,節省更多時間比自己。呢個世界係唔會因為你停頓,所以我覺得珍惜每一秒,選擇岩既事,把握每一個時機係最重要。
我聽到Uche環球專上書院可以3年半就讀完,我即刻諗我又可以慳半年時間,比一般正常大學生搵多半年錢, 仲唔拿拿聲去讀咩。當時我無諗太多, 而且成績都唔夠心儀的學系, 又唔想repeat, 所以疊埋心水即轉場讀 top up, 希望快d 畢業搵錢儲第1桶金後創業。
其實除了讀書考試之外, 學習了解你讀緊科目既發展都好緊要, 而且要緊貼市場, 呢種職業導向思維我就係Uche環球專上書院學到, 老師會轉授行業知識及技能比我地, 好多人問Uche好唔好?uche認可性點, 我可以話快靚正XD
3.5年好吸引之外, Uche環球專上書院地主打活動教學而唔係填鴨式, 呢點都係吸引我既地方, 最緊要有專業技能實習, 相比起書呆子死讀書, 大家一出黎做野就很明顯, 不止小朋友贏在起跑線, 出黎做野都一樣, 有時就係呢一個馬鼻位, 可以令你快人一步升職加人工, 所以大家就算係讀緊書都好快d plan下未來諗住點, 做人一定要有目標, 先可以慢慢進步向前行呀!!

留言

這個網誌中的熱門文章

2020-07-03